Sprzęt biurowy
wyświetlono 20 z 106 produktów
Laminator EDNET A4, prędkość: 400mm/min., grubość: 80-125 mikronów, biały
4054007916105, 91610
Kategoria: Sprzęt biurowy
Mata ochronna pod fotel Genesis Tellur 500 Master of Camouflage 110cm
5901969426786, KPG1KAFM0010
Kategoria: Sprzęt biurowy
1 790,80 zł
Produkt chwilowo niedostępny
1 607,60 zł
Produkt chwilowo niedostępny
239,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny
156,35 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Niezbędne urządzenia do każdego biura
W każdym biurze, niezależnie od branży, w której dana firma działa, można spotkać podstawowe urządzenia. Niezbędna jest drukarka lub urządzenie wielofunkcyjne, komputery, monitory, często także kamery i mikrofony. Pomocne są również inne sprzęty, jak niszczarki, laminarki czy liczarki do banknotów.
Laminatory do papieru i dokumentów
Zadaniem laminatorów, jak sama nazwa wskazuje, jest laminowanie wydrukowanych materiałów. Polega ono na pokryciu kartki laminatem, zabezpieczającym przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz wilgocią. Często laminatory używane są do wyrabiania wszelkiego rodzaju kart czy identyfikatorów. Poprawiają także sam wygląd wydruku sprawiając, że jest on wyraźniejszy i o lepszy kontraście. Wybierając laminator należy jednak przyjrzeć się kilku kwestiom. Jedna z nich to rozmiar papieru, który zamierzamy laminować, zwykle jest to format A3 lub A4. Ważny jest także sposób laminacji - na zimno bądź na gorąco. Laminatory mogą posiadać technologię ogrzewanych wałków, która sprawia, że nie ma konieczności stosowania obwoluty ochronnej na dokument. W biurach ważna jest także szybkość pracy laminatora. Ważna jest także grubość folii która może być stosowana w danym laminatorze. Decyduje ona o sztywności dokumentów - im grubsza folia tym więcej mikronów. Ceny laminatorów zależne są w głównej mierze od konkretnych parametrów danego urządzenia.
Gilotyny i trymery do papieru
Gilotyna do cięcia papieru to urządzenie do precyzyjnego docinania papieru. Pozwala na cięcie grubych arkuszy kartek, kartonu czy tektury. Składa się ze stolika z miarką, osłony oraz ostrza. W łatwy i szybki sposób dzięki niej można przeciąć papier dokładnie w tym miejscu, w którym jest to wskazane. Podobną funkcję pełnią trymery, w których cięcie odbywa się poprzez przesuwanie głowicy wzdłuż linii. Wybór odpowiedniejszego urządzenia zależy przede wszystkim od oczekiwań i potrzeb użytkowników. W miejscach, gdzie taki sprzęt będzie używany zaledwie kilka razy w miesiącu, w zupełności wystarczający będzie mobilny trymer. W przypadku agencji reklamowych czy innych profesjonalnych miejsc, gdzie cięcia wykonuje się kilka razy w ciągu dnia, niezbędna będzie obcinarka ze stojakiem, któr pozwoli na zastosowanie nożnego docisku obcinanego materiału. Wybierając swój model, warto zwrócić uwagę, czy posiada antypoślizgowe nóżki oraz wyprofilowany uchwyt, co zwiększy wygodę i wydajność. Ważne jest także, aby blat posiadał nie tylko rozrysowaną linijkę, ale i najpopularniejsze formaty.
Bindownice
Bindownica to kolejne często spotykane urządzenie w biurach. Służy do łączenia całych plików dokumentów. Pomaga w utrzymaniu porządku, dzięki niej papiery zajmują o wiele mniej miejsca, a dodatkowo może nadać arkuszom eleganckiego wyglądu. Spięte ze sobą kartki nie będą wypadać z rąk, a dodatkowo będą sprawiać dobre wrażenie pod względem organizacyjnym. Zbindowane dokumenty nie tylko zajmują mniej miejsca ale i są o wiele łatwiejsze do odnalezienia. To bardzo ułatwia i usprawnia pracę.
Liczarki i testery banknotów
Liczarki i testery banknotów używane są nie tylko w instytucjach finansowych, jak banki, ale i w innych miejscach, w których wykonuje się operacje gotówkowe, na przykład kantorach czy sklepach. Liczarki banknotów to urządzenia usprawniające i przyspieszające pracę, dzięki temu, iż bardzo szybko i równie precyzyjnie liczą pieniądze, dodatkowo weryfikując ich autentyczność. Dzięki nim nie tylko skrócić można czas przeliczania banknotów, ale i uniknąć błędów i pomyłek w rozliczeniach. Wybierając liczarkę można dobrać konkretne urządzenie pod swoje potrzeby, jak ilość gotówki, praca na obcych walutach, zabezpieczenia sprawdzające autentyczność banknotów. W każdej liczarce najważniejszy jest przenośnik, czyli element pobierający banknot z podajnika i przekazujący go do odbiornika. Liczarka rejestruje każdą taką operację, dzięki czemu w jednej chwili możemy poznać wynik.
Sejfy biurowe
W firmach, gdzie składowane są poufne dokumenty, akta czy gotówkę ważne jest, aby zadbać o ich bezpieczeństwo. Nie mogą one dostać się w ręce niepowołanych osób, a także powinny być zabezpieczone przed czynnikami losowymi, jak na przykład pożar czy zalanie. W związku z tym, dobrze jest zaopatrzyć swoje biuro w specjalny środek ostrożności, jakim na przykład jest sejf. Powinien być wykonany z wyjątkowo wytrzymałych i dobrej jakości materiałów, z jedno- bądź wielopłaszczowym korpusem, a także posiadać zaawansowane technologicznie systemy ryglowania i zabezpieczenia przed próbami włamania. Drzwi z solidnymi ryglami i najlepszej klasie zamkami elektronicznymi i szyfrowanymi będą z pewnością stanowić skuteczną ochronę. Sejf biurowy to idealne miejsce do przechowywania wrażliwych danych, takich jak umowy z pracownikami, sekretne receptury lub urządzenia firmowe (telefony, komputery, tablety czy kasy). Stanowi nie tylko fizyczne zabezpieczenie przed różnego rodzaju niebezpieczeństwami, lecz i zapewnia psychiczny komfort dla właściciela firmy, dotyczący bezpieczeństwa drogocennych przedmiotów.