
Kup smartfon z serii Galaxy S23 i otrzymaj do 700 zł zwrotu na przedpłaconej karcie Visa w Portfelu Google*
Dowiedz się więcej
*Promocja w dn. 08.05-18.06.2023 r. Zwrot dla Galaxy S23 Ultra - 700 zł, dla S23+ - 500 zł, dla S23 - 400 zł. Wirtualna karta, wydawana przez Planet Pay sp. z o.o., umożliwia płatności mobilne za pośrednictwem aplikacji „portfel Google”. Szczegóły i ograniczenia w regulaminie.





Promocja w dn. 08.05-18.06.2023 r. Zwrot dla Galaxy S23 Ultra - 700 zł, dla S23+ - 500 zł, dla S23 - 400 zł. Wirtualna karta, wydawana przez Planet Pay sp. z o.o., umożliwia płatności mobilne za pośrednictwem aplikacji „portfel Google”. Szczegóły i ograniczenia w regulaminie.
- Za pomocą płatności zbliżeniowych Google Pay, przy użyciu smartfona lub smartwatcha
- W płatnościach internetowych podając dane karty.
Portfel Google to cyfrowy portfel, który pozwala bezpiecznie przechowywać karty.

Jak dodać kartę Visa do aplikacji?
Jak znaleźć banner z kodem do aktywacji?

1.
Po aktywacji swojego nowego telefonu, uruchom aplikację Samsung Members.

2.
W aplikacji Samsung Members znajdź banner z promocją "Samsung Zwrot na kartę".

3.
Po 14 dniach otrzymasz unikalny kod aktywacyjny. Pamiętaj, aby pobrać kod w ciągu 14 dni od aktywacji swojego nowego smartfonu.

4.
Pobierz aplikację „Samsung Zwrot na kartę” i wprowadź w niej swój unikalny kod.
Jak aktywować kartę w aplikacji Samsung Zwrot na kartę?

1.
Otwórz aplikację „Samsung Zwrot na kartę” i rozpocznij weryfikację. Podaj adres e-mail, numer telefonu oraz ustaw PIN do aplikacji.

2.
Dodaj kartę Visa, postępując zgodnie z instrukcjami. Pamiętaj o wpisaniu unikalnego kodu z aplikacji Samsung Members oraz zaakceptuj regulamin.

4.
Po pozytywnej weryfikacji w aplikacji pojawi się Twoja karta Visa. Aktywuj swoją nową kartę zgodnie z instrukcjami w aplikacji.

5.
Po aktywacji Twoja karta Visa jest już gotowa do płatności. Możesz teraz dodać ją też do Portfelu Google, by płacić nią za pomocą płatności zbliżeniowych.
Jak dodać kartę do Portfelu Google?

1.
Dodaj kartę płatniczą do Google Pay.

2.
Zaakceptuj regulamin. Po potwierdzeniu danych, Twoja karta będzie gotowa do płatności zbliżenowych. Aby nią zarządzać pobierz aplikację Portfel Google ze Sklepu Play.

3.
Korzystaj z płatności zbliżeniowych Google Pay na swoim nowym smartfonie. Możesz też płacić zbliżeniowo za pomocą swojego smartfona Galaxy!

Bezpieczeństwo
Kup smartfon z serii Galaxy S23 w dniach od 24.04.23 do 04.06.23.

Szybkość
Aktywuj telefon w dniach od 24.04.23 do 11.06.23 r., a następnie uruchom aplikację Samsung Members na nowym urządzeniu i zarejestruj swój smartfon.

Wygoda
W aplikacji Samsung Members znajdź i w baner z promocją "Zwrot na Kartę Visa”. Kliknij w niego i pobierz unikalny kod do 18.06.2023 r. Pobierz aplikację, wpisz kod i aktywuj Kartę w aplikacji Karta Samsung

Dostępność
Dostępność środków nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty wpisania kodu do aplikacji. Płać bezpiecznie z Google Pay. Ciesz się łatwymi płatnościami*

Portfel Google
Wykorzystaj Portfel Google, aby bezpiecznie przechowywać w jednym miejscu wszystko, co jest Ci potrzebne, niezależnie od tego, gdzie się znajdujesz.


Google Pay
Na swoich urządzeniach Galaxy masz dostęp do swoich kart płatniczych. Płatności mobilne Google Pay to wygoda i bezpieczeństwo w zasięgu ręki. Aby zapłacić, wystarczy zbliżyć smartfon lub smartwatch do terminala.
Aplikacja Samsung Zwrot na kartę
Aplikacja Samsung Zwrot na kartę to aplikacja, dzięki której masz możliwość skorzystania z promocji - odbierzesz w niej wirtualną kartę przedpłaconą Visa. Aplikacja została także wzbogacona o szereg funkcjonalności, znacząco ułatwiających życie posiadaczowi kart i usług bankowych oraz zwiększających bezpieczeństwo posługiwania się tym narzędziem. Sprawdzisz w niej stan dostępnych środków oraz historię transakcji.

Partnerzy

Google Pay
Google Pay to szybki i prosty sposób płacenia w milionach miejsc – w internecie, sklepach i nie tylko. Zapewnia wszystko, czego potrzebujesz podczas płacenia, a także zabezpiecza Twoje dane. Możesz też zarządzać swoim kontem w dowolnym miejscu – w internecie lub aplikacji.

Visa
Visa to światowy lider płatności cyfrowych. Umożliwia transakcje płatnicze między konsumentami, sprzedawcami, instytucjami finansowymi i rządowymi w ponad 200 krajach. Visa łączy posiadaczy kart na całym świecie za pośrednictwem najnowocześniejszej, wygodnej, niezawodnej i bezpiecznej sieci płatniczej, wspierając rozwój gospodarki oraz stwarzając warunki do działania firmom i ludziom, którzy dotychczas byli zaniedbywani.
Pytania i odpowiedzi:
(i) pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych (ii) która dokonała zakupu Produktu u Partnera Handlowego (na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie); (iii) posiadająca ważny polski dowód osobisty , jak również (iv) która zapoznała się z treścią niniejszego Regulaminu i zaakceptowała jego postanowienia oraz spełniła wszystkie warunki w nim określone. Uczestnikiem nie może być osoba prawna;
Możesz wziąć udział w promocji, kupując wybrany model smartfonu z serii Samsung Galaxy S23, Galaxy S23+, Galaxy S23 Ultra u partnera handlowego, wskazanego w regulaminie promocji.
Możesz wziąć udział w promocji, jeśli kupisz smartfon Samsung Galaxy S23, Galaxy S23+, Galaxy S23 Ultra u partnera handlowego wskazanego w regulaminie, w okresie od 08.05.2023 do 18.06.2023.
Nagrodą w promocji jest zwrot na kartę w wysokości:
PRODUKT / KWOTA ZWROTU (PLN)
Galaxy S23 / 400 PLN
Galaxy S23+ / 500 PLN
Galaxy S23 Ultra / 700 PLN
Jeden Uczestnik może otrzymać w Promocji łącznie maksymalnie jeden Zwrot za dany Produkt (tj. jeden za Galaxy S23, jeden za Galaxy S23+, jeden za Galaxy S23 Ultra). W przypadku, gdy Klient kupi np. dwa produkty Galaxy S23 może otrzymać tylko jeden Zwrot.
Po zakupie smartfona w czasie trwania Promocji, w terminie od 08.05.2023 do 25.06.2023. r. godz. 23:59 aktywuj swoje urządzenie i zaloguj się do aplikacji Samsung Members. Następnie w terminie 14 dni od dnia Aktywacji, należy pobrać kod aktywacyjny do 09.07.2023, wpisać Kod Aktywacyjny w aplikacji Samsung Zwrot na Kartę do 16.07.2023. godz. 23:59. Twoje zgłoszenie będzie weryfikowane – jeśli będzie spełniać warunki udziału w promocji Aby otrzymać Zwrot na kartę konieczne jest pozytywne przejście procesu weryfikacji („Poznaj Swojego Klienta”) oraz zawarcie Umowy o Kartę z Planet Pay w Aplikacji Samsung Zwrot na Kartę. Wzory dokumentów znajdziesz na stronie promocji na zwrotnakarte.samsung.pl.
Zgłoszenie następuje za pośrednictwem Aplikacji Samsung Members i Aplikacji Samsung Zwrot na Kartę. Aby zgłosić się do Promocji, Uczestnik po zakupie - dokonanym w Terminie Zakupu - smartfona z serii Galaxy S23, musi w Terminie Aktywacji aktywować Produkt i w Terminie Rejestracji założyć konto i zalogować się do Aplikacji Samsung Members na Produkcie. Następnie w terminie 14 dni od dnia Aktywacji Produktu musisz pobrać Kod Aktywacyjny dostępny w Aplikacji Samsung Members (w zakładce Korzyści). Następnie w Terminie Rejestracji, wpisz Kod Aktywacyjny w Aplikacji Samsung Zwrot na Kartę i zaakceptuj Regulamin Promocji w Aplikacji Samsung Zwrot na Kartę.
Masz czas od 22.05.2023 do 17.06.2023 do godz. 23:59. Pamiętaj, że o terminie przyznaniu zwrotu decyduje kolejność zgłoszenia do promocji.
Nagrody przyznawane są według kolejności poprawnych zgłoszeń. Nie zwlekaj z wypełnieniem formularza.
Nie – Karta zostanie udostępniona po osobom które przejdą pozytywnie proces weryfikacji w Aplikacji Samsung Zwrot na Kartę;
(„Poznaj Swojego Klienta” – ang: „Know Your Customer”) zestaw czynności przeprowadzanych przez wydawcę karty Planet Pay niezbędny dla zawarcia Umowy o Kartę, w wykonaniu ciążących na Planet Pay obowiązków wynikających z ustawy z dnia 01 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu. Opis tych czynności jest dostępny w Umowie o Kartę. W przypadku braku pomyślnego przejścia Procesu KYC Klientowi Karta nie jest wydawana;
W razie problemów z udziałem w promocji możesz zgłosić reklamację, wysyłając wiadomość e-mail na adres: zwrotS23@smolar.pl
Pamiętaj, że kod pojawi się po 14 dniach od aktywacji urządzenia w aplikacji Samsung Members znajdziesz banner z promocją. Jeśli nie działa, napisz wiadomość e-mail na zwrotS23@smolar.pl podając swoje dane oraz numer IMEI i załączając dowód zakupu.
Wydawcą karty jest firma PlanetPay.
Możesz zgłosić się do wydawcy karty Planet Pay w jeden z poniższych sposobów: 1) w formie pisemnej – osobiście na formularzu w siedzibie Planet Pay lub przesyłką pocztową na adres siedziby Planet Pay albo na adres Zespołu Obsługi Reklamacji, ul. Szosa Zambrorwska 100, 18-400 Łomża, lub 2) ustnie – telefonicznie u Konsultanta BOK pod numerem + 86 216 13 68 (opłata według cennika operatora), lub 3) osobiście do protokołu w siedzibie Planet Pay, lub 4) w formie elektronicznej – na adres poczty elektronicznej Planet Pay: reklamacje.kartowe@planetpay.pl
Tak. Visa stworzyła technologię tokenizacji (szyfrowania), dzięki której numer twojej karty zastępowany jest w urządzeniu mobilnym tzw. tokenem. Ten unikalny, losowo wygenerowany numer służy do realizowania płatności. W ten sposób dane karty Visa są bezpieczne. Dodatkowe bezpieczeństwo zapewnia użycie kodu lub biometryczna weryfikacja odcisku palca czy twarzy.
Tokenizacja Visa (Visa Tokenisation Service) zapewnia ochronę wrażliwych danych Twojej karty i konta za pomocą tokenu. Token to unikalny cyfrowy identyfikator (ciąg cyfr), który zastępuje numer karty Visa, dzięki czemu płatność jest bezpieczna. Jest on używany za każdym razem w trakcie transakcji, więc dane karty są chronione i niedostępne. Token jest przypisany do jednego urządzenia. Oznacza to, że nie ma możliwości korzystania z tego samego tokenu na kilku różnych urządzeniach, którymi chcesz płacić zbliżeniowo
Nie, ponieważ PIN, a także dodatkowe zabezpieczenie, tj. użycie kodu lub biometryczna weryfikacja za pomocą odcisku palca czy twarzy w Twoim telefonie lub zegarku, skutecznie to uniemożliwiają.
Skontaktuj się jak najszybciej ze swoim bankiem i poinformuj o zgubieniu tego urządzenia w celu zablokowania tokenu.
Nie, operator sieci komórkowej nie ma dostępu do tych danych. Tylko Ty i Twój bank posiadacie dostęp do informacji związanych z transakcjami na Twojej karcie Visa.
Nie. Jednakże w zależności od wybranego sposobu płatności dostęp do wszystkich funkcji płatności mobilnych może być ograniczony.
Nie, płatności mobilne Visa są bezpłatne.
Nie. Aby dokonać przelewu, użyj aplikacji mobilnej swojego banku.
Wszędzie tam, gdzie teraz płacisz kartą.
Oczywiście, płatności mobilne Visa są globalnym rozwiązaniem. Wystarczy, że sprzedawca umożliwia płatności zbliżeniowe. Najczęściej jest to określone za pomocą znanego symbolu płatności zbliżeniowych.
Środków z karty nie można wypłacić z bankomatu. Karta jest zasilona jednokrotnie i ważna przez 1 rok, nie można zasilić jej ponownie. Sprawdź szczegóły w regulaminie.
Termin ważności Karty wynosi 11 miesięcy od dnia zawarcia Umowy o Kartę, ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego. Na zasadach określonych w Regulaminie Promocji oraz Umowie o Kartę Planet Pay wypłaci Uczestnikowi po upływie ważności Karty na wskazany przez niego rachunek bankowy niewykorzystane na Karcie środki.