Insert Subiekt Sprint 2

Insert Subiekt Sprint 2

Narzędziowe

Insert Subiekt Sprint 2

5907616103062, SS2

0 na 5 (0 ocen)
Dostępność: produkt tymczasowo niedostępny
299,00 PLN

Produkt chwilowo niedostępny Produkt chwilowo niedostępny

Podziel się
Facebook E-mail
Insert Subiekt Sprint 2
Wystąpił błąd

Sprawdź dostępność w punkcie stacjonarnym

Wybierz punkt odbioru z poniższej listy lub wpisz swój kod pocztowy/miasto, aby odnaleźć punkt najbliżej Ciebie.

Wpisz kod pocztowy

Wpisz miasto

Szukam...

Niestety obecnie ten produkt nie jest dostępny w punktach stacjonarnych w Twojej okolicy. Zamów go online, a dostarczymy Ci go do domu lub do wybranego punktu.

Opis

Subiekt Sprint 2 to system szybkiej sprzedaży przeznaczony  dla firm obsługujących klientów detalicznych. Sprawdza się w sklepach jedno- i wielostanowiskowych (w tym samoobsługowych), zarówno w pojedynczych sklepach, jak i sieciach. Współpracuje z systemami handlowymi Subiekt GT lub Subiekt nexo (wymiana danych o towarach, cenach, kontrahentach itp.), a także z wieloma urządzeniami zewnętrznymi (drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych, wagi elektroniczne itp.).

Subiekt Sprint 2 to zupełnie nowa odsłona programu. System zyskał przejrzysty, intuicyjny interfejs, który maksymalnie upraszcza pracę. Wersja 2 została również wzbogacona o szereg nowych możliwości, które zapewniają szybszą obsługę klientów i sprawniejsze zarządzanie sklepem.

System złożony jest z dwóch głównych aplikacji - Sprzedaży i Zarządzania. Pierwsza umożliwia wystawianie dokumentów handlowych na stanowiskach sprzedaży; druga to aplikacja typu back office, która administruje sprzedażą, umożliwiając m.in. konfigurowanie stanowisk włącznie z urządzeniami zewnętrznymi, delegowanie i rozliczanie sprzedawców, kontrolę stanów magazynowych oraz konfigurowanie wymiany danych z systemem handlowym.

 Sprzedaż najważniejsze funkcje:

  • sprawdzanie stanu magazynowego asortymentu w innych oddziałach (sklepach);
  • stosowanie promocji czasowych i cenowych definiowanych w Subiekcie nexo lub Subiekcie GT;
  • wystawianie wszystkich niezbędnych dokumentów sprzedaży (faktury, paragony) oraz zwrotów ze sprzedaży detalicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • obsługa wielu modeli drukarek fiskalnych w oparciu o protokoły komunikacyjne (m.in.: Novitus, Thermal, Posnet, Elzab, Upos);
  • obsługa wielu urządzeń zewnętrznych ułatwiających prowadzenie sprzedaży: wag elektronicznych, czytników kodów kreskowych (RS i klawiaturowych), wyświetlaczy; 
  • obsługa ekranów dotykowych;
  • przyjmowanie płatności i wydawanie reszty w dowolnej walucie;
  • obsługa różnych form płatności (gotówka, karta, bon); 
  • łatwe i bardzo szybkie wystawianie dokumentów dzięki zapisywaniu i fiskalizowaniu online, czyli natychmiastowym zapisie do bazy danych i zarejestrowaniu fiskalnym wprowadzonej pozycji asortymentowej;
  • możliwość jednoczesnego wystawiania wielu dokumentów na stanowisku (tryb multidokumentowy);
  • obsługa rabatów z możliwością definiowania dopuszczalnych progów rabatowych dla poszczególnych sprzedawców; 
  • możliwość pobrania części utargu w trakcie pracy sprzedawcy;
  • identyfikacja towaru za pomocą czytnika kodów kreskowych oraz różnych sposobów wyszukiwania (po nazwie, symbolu, kodzie kreskowym lub PLU, za pomocą mechanizmu InsTYNKT);
  • obsługa asortymentu powiązanego (np. towar z opakowaniem);
  • obsługa kodów kreskowych ze zmienną ilością, ceną, wagą;
  • anulowanie pozycji i całego dokumentu;
  • drukowanie dokumentów na drukarkach graficznych i tekstowych;
  • w interfejsie dotykowym możliwość korzystania z przycisków szybkiej ilości (przydatne przy sprzedaży towarów w paczkach).

 
Zarządzanie sklepem najważniejsze funkcje:

  • konfigurowanie stanowisk sprzedaży z uwzględnianiem specyfiki prowadzonej na nich sprzedaży oraz zarządzanie infrastrukturą sprzętową; 
  • kompleksowa obsługa personelu, z przypisywaniem ról i uprawnień oraz delegowaniem i rozliczaniem sprzedawców; 
  • zarządzanie asortymentem - stany magazynowe (przyjęcie towaru, zwrot towaru, inwentaryzacja, przesorty), cenniki; 
  • współpraca z systemem handlowym (Subiekt GT lub Subiekt nexo) - importowanie towarów, kontrahentów, cenników, użytkowników, danych o podmiocie; eksport sprzedaży; możliwość ustalenia harmonogramu wymiany danych między Subiektem Sprint a systemem handlowym.


Najważniejsze nowości w Subiekcie Sprint 2:

  • nowy wygląd programu ułatwione poruszanie się po systemie; 
  • zmiana ceny asortymentu niezależnie od systemu handlowego; 
  • zbiorcze przypisywanie ustawień dotyczących ekranu dotykowego dla wszystkich stanowisk; 
  • drukowanie duplikatów wystawionych dokumentów handlowych; 
  • przypisywanie filtrów towarów do stanowiska (na danym stanowisku domyślnie użytkownik będzie widział odfiltrowaną listę asortymentową); 
  • usuwanie wszystkich zastosowanych rabatów w trakcie wystawiania dokumentu handlowego; 
  • możliwość wydrukowania ostatnio wystawionego dokumentu; 
  • możliwość zabezpieczania pliku archiwum hasłem; 
  • dodatkowe zabezpieczanie po stronie systemu handlowego przed pojawianiem się różnic w stanach magazynowych między sklepem, centralą a systemem handlowym. Zabezpieczenie dostępne po stronie systemu handlowego Subiekt GT w wersji 1.39;
  • filtrowanie towarów po statusie aktywności (dowolny, aktywny, nieaktywny). 

Dane techniczne

Specyfikacja dostawcy

Baza SCIP
Nie

Opinie

Zaloguj się, jeśli chcesz podzielić się opinią na temat zakupionego produktu

Napisz pierwszy komentarz

To pole jest wymagane
* pola wymagane

Zadaj pytanie

Zapisz się do newslettera

Proponowane kategorie

    Proponowane produkty